Semestern slut...

...och jag är tillbaka i Thailand igen. Solen skiner, det är cirkus 35 grader varmt och tja, ungefär som innan jag åkte. Men jag undrar om det inte är lite varmare nu än senast, det känns så iaf. Kanske är jag som har frusit för mycket i Sverige...

Hursomhelst, vilken härlig semester jag har haft! Tusen tack till alla inblandade, familj, släkt o vänner! Och vilken tur att jag fick uppleva lite snö. :) Många glada miner i återseendets stund, men det var hårt att lämna er, på obestämd framtid. Men jag kommer tillbaka till Sverige, var så säkra! Och tröttnar ni på en regnig sommar kan ni ju alltid åka till en viss grekisk ö...

Kul att återse kollegorna, än så länge har jag dock inte lyckats träffa alla. Men det kommer innan kvällen är över.

Nu väntar fyra veckors jobb här innan jag styr kosan mot Europa igen. 15 april bär det av mot Rhodos, via Arlanda-Köpenhamn-Athen. En spännande resa!

Tjipp å hej!

Kommentarer
Postat av: AnnaHa

JA, det var underbart att träffa dig igen! Synd bara att underbart är kort... Det var hårt för oss också att du åkte iväg så långt bort igen, men snart finns du ju på närmre håll! Hoppas du får det gött där också! Bamsekram till dig!

2010-03-18 @ 15:07:44
Postat av: Anonym

Du hade ju tur med snön för nu är mycket av den borta just nu är det grått och lite regn... Kul att ses var det hoppas det blir bra på Rhodos ha det gott kram

2010-03-19 @ 18:46:18
Postat av: Pappsen

gör ett nytt inlägg då det inte syns att det var jag sopm skrev det förra ... så det kan gå ..

2010-03-19 @ 18:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0