Även solen har sina fläckar

...och thai-befolkningen är inte alltid så vänliga och bra som man tror. Thai-personalen på mitt hotell börjar bli minst sagt trötta och uttråkade på sina arbetsuppgifter och gör typ ingenting känns det som. Och ibland undrar vi om de överhuvudtaget har någon hjärna att tänka med, då de inte fattar någonting alls.
Som kronan på verket har min thai-telefon blivit stulen på hotellet och det enda tänkbara är att någon i personalen har tagit den. Känns verkligen bra...eller inte. Men min svenska finns fortfarande kvar, som tur är. Och jag jobbar på att fixa en ny telefon.

Men men, nu är det bara tre veckor kvar och i februari hade vi riktigt bra resultat så nu kämpar vi på sista veckorna! Vi ger allt på uppfarten, som en pappa sa i poolen idag när han hejade på sitt barn i en simtävling.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tråkigt med din telefon. Hoppas det löser sig.. I dag har vi haft lite sol och varmt.. snön är snart helt borta.. vårkram...

2010-03-25 @ 20:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0