Filmstjärna eller bara barnledare?

Ibland är det nästan så man undrar, när man hela tiden hör folk skrika efter en "där går Rebecka!" eller "Hej Rebecka" och man är med på en väldig massa bilder. Är jag en vanlig barnledare eller kanske har jag gått och blivit filmstjärna?!
Hursomhelst, det är riktigt härligt när man är igenkänd och barnen gillar en.

I övrigt: hade picknick med klubben häromdagen och kom att prata om mina glasögon. Jag drog hela historien om mina glasögon, när jag har haft och hejohå och när jag kommer fram till slutet (en bra stund senare) säger ett av de danska barnen "är du säker på att det var hela historien?". Så otroligt charmigt, och så mitt i prick. Jag är ju inte direkt känd för att berätta historier med en slutpoäng...

11 dagar kvar till semester. Woohooo!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härlig kommentar av barnet!!

Och Du blir ju så bra på bilder. Människor i omgivningen smittas väl av att du för det mesta ser så glad ut!! Kramar

2010-07-22 @ 09:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0