En sån där dålig dag

Idag har det varit en sån där typiskt dålig dag, när allt bara har känts helt fel och inget kan göra det bättre.
Längtar enormt mycket efter min semester så jag äntligen får träffa er och komma bort från det här livet ett tag. Det är minst sagt välbehövligt!
Idag är en sån där dag när jag känner att varför i hela fridens namn måste jag vara här?

Det jobbiga är att egentligen har inget gått direkt fel - jag har inte ens jobbat idag, så hur jobbigt kan det bli? Men när hjärnan bestämmer sig för att fastna i ett negativt tankemönster, då kan ingen eller inget göra något åt saken. Det är som det är. Så jag sitter i min ensamhet, surfar runt på nätet och äter choklad.

Nåväl, imorgon är en ny dag, med den äldre barnklubben, aktiviteter, välkomstmöte och kvällsshow på schemat. Fullspäckad dag. Bäst att ladda med mycket energi, och njuta av jobbet. För det är rätt fantastiskt att vara här ändå, trots allt.

Jag överlever. Är man bara fantastisk så ordnar sig allt!

Kommentarer
Postat av: Hannza

Kramar om

2010-02-18 @ 19:50:30
URL: http://hannza.com
Postat av: Pappsen

Snart ses vi men tills dess en snöig kram det kommer massa vitt här ..

2010-02-20 @ 23:13:50
Postat av: Gudrun

http://blogg.orebrospexet.com/#home

Bra att du är ivrig på att boka biljetter ;-)

Ser fram emot att ses, snaaart är det dags! Gorilla!

2010-02-24 @ 23:58:35
URL: http://gsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0