Värmechock!

Så var semestern slut för denna gång. Tusen tack till alla er som har gjort mina två veckor till en fantastisk semestertid!

Och jag blir glad över att man kan lita på den svenska sommaren, på flera sätt. Det var precis så grönt och vackert i naturen som jag hade förväntat mig, det kom en och annan regnskur och det var lite lagom varmt/svalt. Kan inte bli bättre!

Imorses var det tidig uppgång, 03:10 gick alarmet igång så att jag skulle hinna till flyget. (tack mamma för skjutsen!) Trött, tröttare, Rebecka. Ungefär. Halvsov på planet..
Väl framme sa nån av flygpersonalen att "värme kommer ni inte att sakna under semestern" och det var så sant! Det är helt galet varmt härnere, jag höll på att rinna bort när jag gick för att äta lunch. Hörde av en kollega att det hade varit 43 grader i skuggan igår, puh!
Så efter lunchen gick jag ner till stranden. Medelhavet har fortfarande inte blivit för varmt, men det var inte riktigt avsvalkande heller. Orkade med drygt en timme innan det blev för varmt, gick istället hem och packade upp väskorna. Heja mig, så duktig jag är! Har aldrig förut packat upp så fort...

Nu har jag bänkat mig vid internet på min alldeles sprillans nya laptop! Ett av alla inköp under semestern...

Imorgon väntar jobb igen, känns jättemärkligt. Känns som om det var evigheter sedan sist.

och så ska det stora beslutet tas...huva.

Kommentarer
Postat av: Hannza

Det var trevligt att ses :)

2010-08-21 @ 11:11:44
URL: http://hannza.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0