Tryck på knappen nu så slipper du panik!

...eller nått. Jag vet inte riktigt. (för er oinsatta: rubriken kommer från en spexlåt, ur "JFK" - Örebrospexet 04)

Under två veckor i Sverige snurrade tankarna på högvarv - söka en säsong till eller inte? Har tänkt flera gånger under säsongen att nu kan jag det här, är lite trött på det här livet, vill hem till familj o vänner. Samtidigt som det är så fantastiskt underbart när man har helmysiga barn i klubben och får vänliga ord och uppskattande kommentarer från föräldrar och övriga gäster.
Det var inget lätt beslut att ta, men till slut, när jag hade kommit tillbaka ner hit till Rhodos så kände jag ändå att det var dags.
Vid datorn, sent på söndagkvällen knattrade jag in bokstäverna som motiverade beslutet och så tryckte jag på knappen. Men hjälp, vad mycket ångest jag hade! Man kan ju inte bara säga tack o hej sådär! (hrrm, det har jag väl gjort förut...) Och när jag väl hade tryckt på knappen, när det inte längre fanns någon återvändo, då...blev det lite tomt i själen och jag gick hem, grubblandes över om jag verkligen gjorde rätt.

Men jo, det var rätt beslut. Jag vill hem till Sverige igen, och jag ser framemot att möta hösten och vintern tillsammans med er, familj o vänner.
Kanske, kanske får jag en vinter med snö, kyla och skidåkning. Bollen är kastad...

Någon som har ett jobb och en bostad över? ;)

9 veckor kvar tills vi stänger ner...shit, det är inte lång tid kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0