Plötsligt händer det

I'm so lucky, lucky

På riktigt. Det är helt galet. Ett av jobbställena jag har sökt jobb på ringde idag och ville att jag skulle komma på intervju. Och detta är ett av mina önskeställen, ett jobb jag verkligen vill ha! Så gissa vem som är gladast på Rhodos idag?!

Så ikväll har jag spenderat en hel del tid på diverse olika flygsajter för att se om det är möjligt att ta sig till Sverige när de vill, och om det är ekonomiskt möjligt. Och ja, nog går det att komma undan relativt billigt. Men OJ, vilka konstiga reseförslag man kan få! Antingen kan man få sitta en hel natt på Atens flygplats, eller nästan ett dygn på Kastrup (sisådär 18 timmar kanske...). Helt galet!
Men en sväng till Sverige blir det, även om det blir en kort sådan. Nerresan är bokad och klar, sjukt billigt blev det vill jag lova. Ska boka åt andra hållet imorgon, ska bara dubbelkolla lite först.

oooooh, vad spännande!

Wo-oh-oh-oh
Shine, shine like a star
oh-oh-oh-oh
like the star that you are

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vad roligt Rebecka hoppas det går bra håller tummar för dig

kram Pappsen

2010-08-30 @ 08:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0