Ett år som barnledare

I lördags var det ett år sedan jag lyfte från Landvetter och åkte iväg på mitt soliga äventyr. Och det har varit ett härligt år på många sätt, jag har haft "the time of my life" även om det ibland har varit tufft. Att jag vågade flyga iväg från allt det kända och hemtama, det fattar jag inte hur det gick till. Men jag är glad att jag tog steget.

Om tre dagar bär det av igen, mot nya utmaningar på Rhodos. Jag hoppas på en kanonsommar i ett härligt team!

Jag kommer sakna Thailand. Mina fina kollegor här, den vackra naturen, den avslappnade stämningen...

Sverige då? Vi får se, vi får se. Några andra i teamet här ska börja plugga i höst, vilket skapar funderingar hos mig. Vad vill jag efter sommarsäsongen? Plugga igen? Det måste ju sökas utbildning typ nu. Och jag vet inte alls. Jag vet bara att jag har ett kanonjobb nu, och om jag fortfarande tycker att det är kanonskoj när sommaren går mot sitt slut så blir det kanske en säsong till. Men man vet aldrig.

Hasta!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Uppbrott och tid för eftertanke och utvärdering. Du drog en vinstlott som gav dig det här spännande året. Framtiden? Det kommer att klarna! Kramar och hopp om en fin sommarsäsong på Rhodos. Lycka till!

2010-04-14 @ 11:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0