Mindre än en vecka kvar!

5 dagar kvar nu. Känns rätt sjukt. Men nu har jag kommit in i "låt-mig-komma-iväg-så-fort-som-möjligt"-stadiet. Så många frågor kretsar i mitt huvud, mest av typen "hur ser det ut på riktigt?", "hur är mina kollegor?", "hur funkar allt på GC?", sånt som inte kan besvaras förrän jag är på plats. Det kommer bli en intensiv period i början, när allt ska upptäckas och läras in, och förhoppningsvis även riktigt, riktigt skoj!

Men jösses, bara FEM dagar kvar? Det är svårt att fatta.

Imorgon ska jag börja den slutgiltiga packningen. Det lär bli en hel del ompackning och omprioritering i vad jag vill ha med kontra vad behövs... Och så ska viktgränsen klaras också. Eftersom jag ska vara borta (minst) ett halvår får jag dock ha 10 extra kg, vilket ger 30 kg inkl 5 kg handbagage. Det borde funka... Tror snarare att utrymmet sätter käppar i hjulet. Nåväl, det blir dilemmat för de resterande dagarna i Svea rike.

Go'natt, go'natt!

Kommentarer
Postat av: Gudrun

Om det svåraste problem du stöter på är packningen... då är det ju lugnt :-P

För övrigt är min erfarenhet att det man absolut BEHÖVER tar lika mycket/lite plats oavsett hur länge man ska vara borta. Resten är bara ombyten/variationer.

kramar om

2009-04-05 @ 23:44:49
URL: http://gsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0