Midsommar a'la Gran Canaria

Midsommarafton ar det visst idag. Det har firats stort! Pa stranden restes en liten midsommarstang, jag sag inte sjalva resandet/kladandet eftersom jag jobbade, men sedan var jag med. Det dansades runt stangen, det kramades med vara egna favoritvanner.
Efter det gick jag hem, lagade mat och laddade om innan jag gick till Afterbeachen. Jordgubbar med gradde koptes, mumsigt varre! Underhallningen var svenska sanger, sommarklassiker som Sommaren ar kort, Ta mig till havet, Oppna landskap, En kvall i juni och manga fler. Aven andra klassiker som Teddybjornen Fredriksson, For karlekens skull och Brev fran kolonien. Inte utan att tararna borjade komma. Sa manga minnen som ar kopplade till sangerna, och sa ar jag sa langt bort fran er alla. Hade garna varit i Boras eller Orebro, eller vart ni nu kan tankas vara... Men a andra sidan har jag haft den varmaste och soligaste midsommaren nagonsin, skulle jag nog vilja pasta sa det gar ingen nod pa mig egentligen. Anlaggningens huvudperson dok ocksa upp pa Afterbeachen, sa mysigt. Hela eftermiddagen var bara sa fantastisk!

Ikvall ska det firas med teamet, trevligt varre.
Hoppas ni ocksa har en bra midsommar!

Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Hannza

Trevlig fortsättning!

Kramar

2009-06-22 @ 16:09:09
URL: http://hannza.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0