Semesterplanering

Nu är det inte lång tid kvar till min efterlängtade semester, bara två veckor och en dag. Hujedamig, vad tiden går fort! När jag först sökte semesterveckor, och fick som jag ville, kändes mars så väldigt avlägset. Men nu är det snart mars. Faktiskt. Åtminstone i kalendern, och i arrival-listorna börjar hemresedatumen bli i mars. Jihaa!

Men jag fattar inte riktigt att jag ska till Sverige, eller iallafall inte hur långt bort jag är. Thailand och min ö börjar liksom kännas som hemma, även om det inte alls är samma sak som Sverige och Borås/Örebro. Att jag ska sätta mig på ett flygplan och flyga i nästan 12 timmar för att komma hem, nä, någon måste skämta med mig.

Iallafall, det börjar dra ihop sig och på olika sätt förbereds semestern. Boende på väg hem från Arlanda, vad ska göras när, vad vill jag äta (och vad vill jag absolut INTE äta), var ska jag sova i Örebro, när ska jag åka till/från Öret... Mycket fix blir det! Men heja, vad kul det ska bli! Jag har nog sagt det förut, men jag säger det igen: Det ska bli superskoj att träffa alla igen! Läääängtar...

Mitt stora orosmoment, att teamet splittras under min semester verkar bortblåst, de första drar först några dagar efter att jag kommit tillbaka. Hurra! Men det känns lite märkligt nu att jag inte kommer att se min närmsta chef på en månad, eftersom våra semestrar överlappar varandra.

För övrigt pratade vi hår på lunchen idag, och jag skulle inte bli förvånad om jag får femtielva kommentarer om min hårfärg. Ljusare än såhär har jag nog aldrig haft. Just wait and see.



Det ska va gött å leva, annars kan det kvitta...

Kommentarer
Postat av: Hannza

Ska bli så roligt att ses!



Kram!

2010-02-16 @ 14:21:41
URL: http://hannza.com
Postat av: Pappsen

Ser fram mot att du kommer hem.. har precis skrivit in lite nya tider i almanackan är lite ledig nån dag iaf när du är här ha det gott kramis..

2010-02-16 @ 17:48:22
Postat av: Mamma

Ja, nu går det fort tills du kommer hem till vintern! Ser fram mot det!

2010-02-17 @ 10:07:02
Postat av: AnnaHa

Jippie! Snart ses vi igen, det ska bli jättekul, det var alldeles för länge sedan! Kramkram!!!

2010-02-17 @ 16:03:53
Postat av: Gudrun

Jag har sett bilder på Facebook... så solblekt, mmm.... fast verkligheten är i alla fall aldrig som på bild.

Ser fram emot att få träffa dig igen.

(För övrigt hittade jag Anneli Jensen och relaterat i en låda som jag packade upp häromdagen.)

2010-02-17 @ 23:12:20
URL: http://gsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0