Ruskväder

Alltså, helt allvarligt. Den senaste veckan har vädret varit helt uppochner. En hel veckas molnigt och regnigt och grått och ruskigt. Är jag verkligen kvar på Gran Canaria, och har hela ön isåfall flyttats upp till svenska breddgrader? I söndags morses var det helt otroligt, jag började tidigt då så jag gick hemifrån medan det fortfarande var mörkt (halvåtta-tiden) och vädret då var närmare en höststorm än semestersol. Det blåste kraftigt, det regnade och det var kallt. Så kallt att hood-tröjan fick användas igen, för första gången sedan april typ. Helt galet!
Så nu har jag fått regn så det räcker ett tag. :)

Idag är det dock lite mer GC-likt väder, även om det inte är klarblå himmel direkt. Det är varmt, men nästan igenmulet, nästan lite tryckande. Och jag som är ledig idag. Typiskt. Hade tänkt ligga på stranden hela dagen, men tji fick jag. Nåväl, det kommer fler dagar.

Igår kom mitt pass tillbaka med visum till Thailand. Så nu är det bara för företaget att skicka iväg mig. Jiihaaa!

Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Höststorm, sa du. Då kan du förstå hur vi har det. Just nu ösregnar det och det är grått o trist! Ha de gott!Kram

2009-09-24 @ 09:15:39
Postat av: Pappsen

Samma mysiga väder som här ...tur man inte betalat en massa pengar för sånt skitväder... He He ... ha det gott

2009-09-25 @ 01:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0