Regnet det bara öser ner!

Breaking news, stoppa tryckpressarna!
Idag har det REGNAT här! Wooohooo! Ingen störtskur eller ösregn, men ändå ett ordentligt regn jämfört med de fem senaste månadernas torra väder. Himlen alldeles grå, så mysigt! Inte så kul för gästerna, men för oss guider är det himmelskt! :) (ännu bättre hade det blivit med ett rejält ösregn, men man får vara glad åt det lilla...)

Fick ett meddelande på facebook, "du saknas i spexet". Åååååh, vad jag saknar er alla i Sverige också! Familj, vänner, släkt... Men jag har det bra här också, och ännu bättre blir det väl i vinter. Men då kommer jag vara ÄNNU längre bort! Jag tittade på en kartbild av jordklotet, och jag hamnar ju halvvägs till månen typ! Inte klokt! Men men, det är smällar man får ta.. ;)

So long!

Kommentarer
Postat av: Hannza

Här är det härligt höstväder med mycket sol. Ska nog ta en promenad med mina nya stavar nu.



Kan ju lossas att jag har sällskap av dig ;)

2009-09-15 @ 16:39:28
URL: http://hannza.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0