När hjärnan inte är igång

Dagens historia från verkligheten (eller snarare tisdagens...):

Jag åt frukost i bufférestaurangen (i personalens lilla "matsal") och när jag var färdig skulle jag ställa undan mitt använda porslin, glas, bestick och slänga det överblivna. Sånt jag gör varje morgon (åtminstone de dagar jag jobbar, mina lediga dagar brukar jag äta frukost hemma. Nåväl.). Men i tisdags hade jag inte hunnit sätta igång hjärnan, eller så hade hjärnkontoret kaffepaus. Vem vet. Hursomhelst, resultatet blev att istället för att skicka ner skräpet i soptunnan, hamnade mina bestick där. Ooops... :) Sedan skrattade jag och min kollega hela vägen till kontoret, åt min tankspriddhet.

Så kan det gå till, en vanlig morgon i reseledarlivet. :)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Så kan det gå när man har huvet under armen och ingen arm har... asg

2009-09-20 @ 12:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0