Konsten att vara trög

Ibland är jag otroligt trög. En gäst frågar mig något, och antingen blir reaktionen bland hjärncellerna "ja det är väl uppenbart att det är si eller så" eller "va? jag fattar ingenting?". Sedan börjar kugghjulen i hjärnan långsamt att snurra, jag får frågan förtydligad och vips har hissen hunnit ända upp, poletten har trillat ner, mattan är hoprullad och lampan tänds. Aha, ja du menar så, ja men då så... :)

I övrigt väntar jag på dagens sista arbetstimme. Dödar lite tid på kontoret. Jag är bara liiiiite uttråkad...

Solen skiner som vanligt och livet rullar på.

Hasta!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt när det börjar rassla till däruppe och ridån går upp!! Kram!

2009-09-09 @ 08:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0