Packad och klar

Nu ar det bara ungefar 16 timmar kvar till take off. Iiiihhh, nervost varre! Och sa overkligt, jag kan val inte aka sa snart? Na, det maste vara ett skamt.
Men vaskorna ar packade (overvikt here I come) i stort sett, bara nagra fa klader kvar, sant som anvands ikvall. Och jag ar inte fardigjobbad har an, kvallspass i restaurangen blev min vinstlott (not!) for sista dagen. Sedan vantar team-middag pa restaurang i Playa del Inglés. Blir nog ratt sent. Och imorgon gar alarmet igang vid 4-snaret. Trott Rebecka? Oh yes! Men jag tror nog att det ar vart det.

Blev vaccinerad idag, sa nu ar det inget som stoppar mig.

For ovrigt, jag var inne pa bt.se igar och laste bland rubrikerna. Vintervader och halkvarning var ett amne som jag fastnade for, och undrade i mitt stilla sinne hur det gar till. Sedan ventilerade jag amnet med var tekniker, och kom fram till att vi far nog utfarda halkvarning har ocksa, exempelvis runt poolerna, dar kan det bli riktigt halt nar det blir blott av alla som springer omkring. Undrar om Vagverket har nagra skyltar for halt underlag vid pool... :)

Imorgon vid den har tiden befinner jag mig i luften nagonstans over Europa, pa vag mot mitt stora asiatiska aventyr. Josses. Om 48 timmar ar jag pa plats i mitt nya liv. Annu mer josses!

Sa nu aterstar bara att saga
Adios Gran Canaria, sawadee kaa Thailand!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej det är inget skämt. 17:e var det väl? Tänker på dig under morgondagen. Trött Rebecka sover på flyget. Bye, bye, kram!

2009-10-16 @ 16:18:55
Postat av: Gudrun

kramar om Vinkar lite när du flyger förbi... med tanke på avstånden vi pratar om nu så är det inte så noga om jag är i ett annat land än det du flyger över. Är iaf samma världsdel. vinkar hejvilt

2009-10-17 @ 15:57:57
URL: http://gsp.blogg.se/
Postat av: Susanne i Örebro

wow...nu är du verkligen på väg!! önskar dej allt gott, fy vad häftigt..ett halvår i thailand!! njut allt du kan, hoppas man får se bilder kanske?? fanns det några från GC på facebook? vinkar och kramas

2009-10-18 @ 14:34:34
URL: http://konungadotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0