Bland elefanter, apor och mangroveträd

De senaste dagarnas upplevelser i korthet:
* Jag har ridit elefant, typ mitt i djungeln. En upplevelse vill jag lova! Efteråt fick vi mata elefanterna med banan, häftigt att se!
* Samma utflykt åkte vi även sk longtail-båt mitt i ett mangrove-område (träd som växer i vattnet, typ) och matade apor som blev helvilda av de bananbitar som bjöds. De hoppade tillochmed ombord på båten, varpå en teamkollega blev jätteskraj och nästan satte sig i knät på vår TM. Haha! :)
* Idag paddlade vi kajak i ovan nämnda mangrove-område, flera timmar i både gassande sol och halvmolnigt. Lång tur som garanterat kommer kännas av imorgon. Har knappt suttit i en kajak/kanot på flera flera år, så det var en intressant upplevelse.
* Vårt team är som en jukebox, enligt vår TM. Det räcker att någon säger ett ord eller två, så börjar det sjungas på en låt förknippad till ordet eller ämnet. Och det är riktigt kul att vara så multinationella som vi är här. Vi började sjunga "En helt ny värld" på svenska, varpå vår danska kollega fortsätter på danska och hela teamet brister ut i ett hjärtligt skratt över hur konstigt det låter. Och det fick vi igen sen, när vi sjöng en annan låt på svenska. Ja, så underbart det är med sång.

Ja...jag lever livet. Eller som vi säger här: Living the D-R-E-A-M!

Massor av solskenskramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag bara sitter sitter och fascineras....av allt du får uppleva! Lev väl gumman! Kram!

2009-10-23 @ 09:49:56
Postat av: Gudrun

Underbart! Själv fortsätter jag att sjunga texter som förvirrar hela min omgivning. Sång är härligt! :-)

2009-10-23 @ 15:14:01
URL: http://gsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0