Musiknostalgi

Nar man jobbar har dar jag jobbar blir det en hel del musik under dagarna/kvallarna. I klubben ar det barnmusik hela tiden, pa kvallen ar det annan musik. Vissa latar ar sa forknippade med andra texter och i andra sammanhang. Jag har hort en hel del spexlatar i original har nere, valdigt markligt! Och det kan nog tyckas markligt att jag tjoar o klappar handerna nar det kommer en dansk gammal schlager om att mala en stad... Men det ar sa himla mycket bra musik har under showerna, me like!

For att minska eventuell avundsjuka kan jag meddela att dagens vader ar mulet. I bergen regnar det nastan garanterat, men harnere i soder forblir det nog uppehall hela dagen. Regn, vad ar det for nagot? Arligt talat kan jag sakna ett ordentligt regnovader, men jag kanske ska vara glad att det ar sa fint vader. Inte minst for gasternas skull. Man aker ju inte hit for att ha en regnig semester...

Nu ar jag ledig resten av dagen. Hade planerat att ga till stranden, men nu far jag se vad det blir.
Hasta luego!


Kommentarer
Postat av: AnnaHa

Nu är det iaf sommar i gnällbältet! Underbart! Är lite avis på att du har hav och strand och vackert väder, men jag får väl nöja mig med vädret. Hoppas vi ses när du drar till Sverige! Kramkram!

2009-05-30 @ 16:41:49
Postat av: pappsen

Nu du har vi smällhettt... inte lika kul att köra bussen då men det får gå hoppas det är varmt i morron när man är ledig...ha det gott varma soliga hälsningra

2009-06-01 @ 10:31:26
Postat av: Gudrun

Ja orginaltexter är verkligen förvirrande.

"Nu har jag tröttnat, nu tar jag ton..."

2009-06-01 @ 13:04:45
URL: http://gsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0