Hemlangtan och saknad

Dags for inlagg igen.
Just nu ar det lite jobbigt. Igar kvall fick jag en slang av hemlangtan. Jag hade kunnat gora nastan vad som helst for att fa ha nagon av er fran Sverige har. Aven om jag har det valdigt bra har, sa saknar jag er alla. Jag vill prata med er, krama er, ta en kopp te eller en promenad i varsolen, helt enkelt bara ha er i narheten. Och sa ar jag sa langt borta. Det ar tufft, och nu svammar snart ogonen over av tarar. Ni ska veta att jag tycker om er och att ni finns i mina tankar!

Jag har iaf flyttat nu, bor betydligt narmare jobbet nu. Ett jattefint rum med balkong (och typ havsutsikt!) och TV med svtworld. Sa skont att ha det avklarat och nu kan jag titta pa svensk TV varje dag. Jiiha! :)

Jag kommer ha en veckas semester nagon gang under sommaren, da kommer jag till Sverige och hoppas kunna traffa sa manga av er som mojligt! Aterkommer sa fort jag vet nar det blir. Och vill ni komma hit och halsa pa far ni meddela mig nar ni vill komma sa jag kan samordna er. Jag har upp till tre extra sovplatser i mitt rum, sa ni behover bara boka flygbiljett (eller en billig ospec). :)

Hoppas ni har det bra i Sverige, ta hand om landet tills jag kommer!
Adios!

Kommentarer
Postat av: mariul

Tack för ditt fina inlägg. Ja, jag längtar också.Kram! Jag skulle vilja sitta på din balkong och titta ut över havet och prata med dig. Eller om du var här skulle vi ta en promenad runt sjön eller en tur i skogen och upp på berget du vet, där vi var på juldagen. Kan vara skönt att gråta en skvätt när man längtar. Det lättar lite då! Ha de riktigt bra!

2009-05-05 @ 21:36:04
Postat av: Hannza

Saknar min promenadkompis!

Kram

2009-05-06 @ 09:34:18
URL: http://hannza.com
Postat av: pappsen

Hoppas du har det bra trots lite hemlängtan.. det är sånt som kommer över en emellanåt...ha det gott i solen här har det var lite skitväder med regn så det behöver du inte sakna ....

2009-05-07 @ 17:04:07
Postat av: Gudrun

Som din far säger... hemlängtan får man lite då och då. Det är naturligt. Och sunt. Vi saknar dig också... känns konstigt utan Becks på nr 6... jag vill fortfarande gå förbi där i tid och stunder. Nåväl...

2009-05-08 @ 00:30:48
URL: http://gsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0