Buenos tardes!

(god eftermiddag, alltsa)

Ledig idag, jatteskont! Har varit pa stranden i nagra timmar och nu passar jag pa att kolla pa natet och vila mig fran solen. :)

Igar hade jag AD, vilket innebar att man sager hejda till de gamla gasterna och valkomnar de nya. Fick da en fraga fran en av de som akte hem: "Ni langtar val inte hem till Sverige va?"...och jag hade precis tankt att "ah, jag vill ocksa aka med hem nu", men det kunde jag ju inte saga. Sa jag sa nagot i stil med att "nej, inte direkt..." Sa kan det ga.

En marklig sak med det har jobbet ar att tiden bara rinner ivag (som jag har skrivit tidigare), och jag inser inte att tiden gar aven hemma i Sverige. Pa nagot satt inbillar jag mig att nar jag kommer tillbaka sa kommer jag inte ha varit borta nagon tid alls. Fast jag vet ju att tiden gar. Shit, det blir sa lange innan jag far traffa er! Men nog om det nu.

Hade samtal med chefen haromdagen, kandes mycket bra. Ska jobba pa nagra saker, samma gamla vanliga typ... Men jag ska ge jarnet, sa de forstar vilken tillgang jag ar och sa jag far stanna (minst) en sasong till i foretaget! Vill ju upptacka mer nu nar jag har chansen.

I helgen har vi kickoff, del 1 av 2. Ska bli spannande att se vad det blir!

Fortsatt med era kommentarer och mail, de ar guld varda! Jag blir alltid lika glad av dem! Orebrovanner, jag forvantar mig en ordentlig redogorelse for helgens bravader...

Nu ska jag vidare, hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett mail ang ytterligare en faktura väntar.

Rätt inställning ang ge järnet!! Låter skönt med ledig dag på stranden.

2009-05-14 @ 14:36:08
Postat av: Gudrun

Redogörelse kommer... i min blogg, om inte annat.

2009-05-15 @ 23:53:32
URL: http://gsp.blogg.se/
Postat av: Hannza

Grattis på namnsdagen!

Kram

2009-05-17 @ 18:00:13
URL: http://hannza.com
Postat av: Gudrun

Grattis på namnsdagen. Jag har uppdaterat min blogg, och det finns bilder mm på Facebook. Mera skvaller via MSN kan säkert trollas fram... :-P

2009-05-17 @ 23:39:42
URL: http://gsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0