Beachvolley och annat trevligt

Godkväll Sverige!
Lånar nu en kollegas dator, därav användningen av å, ä och ö. Bara så ni vet och inte blir förvirrade...

Vad har hänt sen sist?
Igår kväll var en av de roligaste kvällarna hittills. Vi "reseledare" spelade beachvolley tillsammans med (och mot) underhållningsteamet här, och det var riktigt skojigt! Det följdes av fotboll, även det riktigt kuligt, och så mycket har jag nog inte rört på mig sedan jag kom hit... (oops, avslöjade jag för mycket nu? hehe...) Så himla kul att göra något tillsammans utanför jobbet, det är sånt som gör att jag verkligen vill fortsätta med det här.

Apropå saker utanför jobbet hade vi kick off i lördags. Mycket intressant, och värdefullt. Information och workshops i mysig miljö, följdes sedan av grillning och Eurovision-tittande. Inte helt fel. Kul att Norge vann, kändes som att det var på tiden.. Men tråkigt att Malena inte hamnade högre upp...

Om två veckor får jag besök härnere, mycket trevligt! Det ser jag framemot! (jag kan också meddela att om man bara bokar flygresa får man ingen rabatt, däremot om man bokar en paketresa får man rabatt. Hör av er via mail för mer info, om ni är intresserade)

Nu är det dags att dra, kvällsshow nästa! Men utan att jobba, skönt!

So long!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt att läsa din blogg. Här hemma regnar det idag, riktigt ösregn ibland. Men inne är det skönt!Kramar!

2009-05-22 @ 15:48:04
Postat av: Lillebrorsan

Det är kul att du har det bra. Här hemma är det som det brukar vara i väder väg. Hoppas allt är bra.



Ha de bra så hörs vi.

2009-05-24 @ 16:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0