Vinteransökan inskickad!

...och det slutgiltiga beslutet blev som följer
1. Thailand
2. Thailand
3. Lanzarote
Flaggskeppsanläggningar allihop, nuvarande position. Vi får se hur det går. Nu är det upp till huvudkontoret att avgöra mitt öde :)

Men usch, det är jobbigt att inte veta. Inte veta vart man ska, inte veta hur arbetet blir, inte veta vilka kollegor man får... Nästan så att jag önskar att jag får stanna kvar här, samtidigt som det skulle vara kul att se något nytt. Nåväl, 26 augusti kommer besked! Don't worry, be happy!


Häromdagen fick jag en ny nostalgikick vid frukosten. Ur högtalarna strömmade en indian/afrikainspirerad musik, som jag genast tyckte mig känna igen. Och ja, det visade sig inte vara bättre än uppvärmnings-/avslappningsmusik från gymnasietiden på estet-teater. Jag säger då det, jösses!

Tjipp å hej!

Kommentarer
Postat av: Mamma

No worry! Det löser sig, som han sa. Men jag förstår alla dina frågor. En dag i taget bara...Kram!

2009-08-17 @ 11:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0