Semester! Sverige here I come!

Nu har jag semester. Mitt livs första betalda semester. Det känns rätt bra, måste jag säga! :)

Det har firats med en promenad i solen (äntligen har temperaturen gått ner lite, nu är det "bara" 25-30 grader varmt och det känns riktigt svalt! Man har olika referensramar...) längs stranden och sedan glass. Mumsigt. Och nu lånar jag dator av en fin kollega.

Packar ner, tänker lite till, packar ner något mer, tänker lite till. Vad sjutton behöver man för en vecka i Sverige? Jag har ingen aning, så jag har säkert med mig mer än jag behöver... Nåväl, passet och biljetterna är nedpackade iaf, det känns som det viktigaste.

Imorgon vid den här tiden är jag i Sverige. Helt sjukt! Men det kommer bli en kanonvecka, oavsett väder och vind. Hade gärna sett lite regn, men det vete katten om det blir... Nåväl, det blir bra ändå.

Det ska iaf bli skönt att komma bort härifrån ett tag. Även om jobbet är kanonkul och jag trivs bra, ska det bli skönt att tänka på lite annat och inte behöva vara igenkänd av miljoner människor vart man än går... (och snälla, om jag pratar för mycket om ansökan till vinterdestination och ni tröttnar på mig, säg till! Jag vill inte tråka ut er ;))

Hursomhelst, imorgon blir det frukost, sedan transfer till flygplatsen och moooot Sverige! Jääj!
Hasta mañana!


Kommentarer
Postat av: Susanne i Örebro

ska bli så kul att du kommer till ÖRebro kramar om men jag kommer nog inte kunna komma på festen, jag jobbar hela daen dan till tio åp kvällen...men kanske att vi är fler som jobbar, så skulle kunanses på söndag kväll?

2009-08-05 @ 13:54:55
URL: http://konungadotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0