60 timmar!

Idag är det tisdag...och väder, det har vi. Örebrovänner, den är till er... :)

Äsch, nu var det väl inte riktigt det jag hade tänkt skriva men iallafall.
Jag tittar på klockan och konstaterar att det är sisådär strax under 60 timmar kvar till avfärd mot varmare breddgrader. Det är ju helt sjukt! Om tre dygn är jag på plats på Gran Canaria (som för övrigt är det mest populära resmålet bland svenskar under påsken - och just då ska jag dit och börja jobba, hur stora är oddsen för det?!) och har börjat lära känna personerna och de närmaste omgivningarna. Jösses!

Hur mår nerverna, undrade en kompis nyss på MSN.. Jotack, det är lite blandat, lite bergochdalbana. Ena stunden är jag kolugn, nästa stund är det fullt kaos i hjärnan när den försöker tänka sig in i den stundande sommarsäsongen. Men mest är det nog ändå "jäklar vad skoj detta ska bli!".

Tillbringade en stund tidigare idag med att läsa igenom kursmaterialet för att friska upp minnet och flera gånger blev jag alldeles varm och glad och ville bara ner fortast möjligt! It's gonna be so much fun!

För att följa upp packningen kan jag meddela att viktmässigt är det luuuugnt, trots att det inte är färdigpackat. Och nej, just nu har jag inte några problem som är större än så. :)

Förresten, har jag sagt att vi som gick kursen var ungefär 1,5 % av det totala antalet sökande? Jag är helt grym!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är så roligt att ha dig hemma här i Borås. Men jag märker att du mer o mer börjar ställa in dig på .......resan och uppgifterna som väntar på GC. Så ska det va´! Vi ses vid lunchtid!

2009-04-08 @ 09:05:38
Postat av: Marie

Hejsan!!

Va spännande det ska bli att få följa dig och allt roligt som kommer hända där nere!



Så organiserad som du är så är jag inte förvånad att du har full kontroll över din packning:)



Och va perfekt att det är en annons om flyg till Gran Canaria på din blogg!!



Massa kram på dig!

2009-04-08 @ 13:21:49
Postat av: AnnaHa

Ja, men det är väl självklart att du är helt grym!!! Hoppas du får det kanon där nere i värmen. Själv får jag nöja mig med småland under påsken...

2009-04-08 @ 14:53:24
Postat av: Hannza

Jag visste att du var bäst!

2009-04-08 @ 18:18:30
URL: http://hannza.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0