Underbara helger

Två helger i rad har varit helt underbara. Förra helgen var det fint besök från Örebro, mycket efterlängtat. Många turer fram o tillbaka med vilka som skulle med, sista budet kom sisådär 6 timmar innan ankomst. Tjena..
Riktigt som planerat blev det inte då en kollega blev sjuk och jag fick jobba båda dagarna jag skulle vart ledig. Inte så mycket skidåkning tillsammans, men riktigt trevligt på min lediga tid. Frukost, lunch o middag tillsammans var inte helt fel. Och mellofestival på lördagkvällen, kuligt! Icke att förglömma så gästade vi Lammet & Grisen i Lindvallen, riktigt god mat! Underbart!

Den här helgen var kusin o kusins pappa här. Strålande solsken och fantastisk skidåkning i pister som höll otroligt bra hela dagen. Vi var nästan ensamma större delen av tiden. Vissa partier kändes som att åka i ett vykort. Och när man är långtifrån anläggningens centrum känns det som att man är mitt ute i ingenstans, så härligt! Jag klarade även några röda backar för första gången och överlag gick åkningen fantastiskt bra, jag är så stolt över mig själv!

Har bokat biljetter till Örebrobesöket, kan ju inte missa föreställningen nu när jag är i landet!

Det verkar även som att det kan bli en weekend i Vemdalen, härligt!


Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för en trevlig helg!!

Hoppas det inte är allt för kallt där uppe... Här nere hade vi till och med plus grader idag!!!



Kramar :)

2011-02-26 @ 01:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0