Idéer som verkar jättebra klockan fyra på natten

Vaknade natten till idag och var uppe en kortis, när jag skulle somna igen började tankarna fara runt och av någon anledning kom en idé upp i huvudet som sa mig att jag kanske skulle åka på språkresa?! Parlez-vous francais? Oui, en peu!
Varifrån den idén kom, och varför den ploppade upp just klockan fyra på natten, det är ett mysterium. Men kanske är det vad jag ska göra när jag tröttnar på reseledarlivet. Eller jag vet inte.

Veckans största misstag eller klantighet gjorde jag idag. Hade "vattengymnastik" med en av vännerna på hotellet och hade mobilen i fickan. Men inte i rätt ficka, utan en ficka där den inte skulle legat. Resultatet av att jag alltför mycket gick in i vattengymnastiken blev att mobilen tog ett skutt rakt ner i bassängen och sjönk som en sten till botten. Aj aj aj. En pappa fiskade upp den och nu har den fått torka, helt isärtagen. Jag har ännu inte gjort något återupplivningsförsök. Kanske är thai-telefonen (numera grekisk) ett minne blott. Klantigt värre.

Har de senaste dagarna fått många positiva kommentarer om klubben, känns kanonbra! Rockin' all over the world, oh yes I do.

Idag har varit en trettontimmarsdag, så nu är det dags att sova hela natten lång. Kalinichta!


Kommentarer
Postat av: Mamma

:) Vilken otur du har med mobilerna! -----Och språk, ja, det kanske var därför du vaknade, att den tanken skulle bli medveten! Je sais, tu parle francais très bien! Kramar!

2010-06-09 @ 10:21:18
Postat av: Hannza

Grattis på födelsedagen :) Kram

2010-06-15 @ 09:46:38
URL: http://hannza.com
Postat av: Sofia

Jag är också sugen på språkresa! Åka ihop?!

2010-06-22 @ 19:23:18
URL: http://snake101.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0