Packa dina väskor, vi ska åka snart...

Om knappt ett dygn är det dags för avfärd mot flygis. Känns väldigt märkligt att det är dags nu, det har känts så avlägset. Likadant varje gång... Man väntar och väntar och väntar, och sen helt plötsligt är det dags att packa väskorna och kolla att pass och biljetter är i ordning. Märkligt.

Det är även märkligt att veta att jag snart står på svensk mark igen. Lite konstigt. Det är som att komma till en annan värld, nästan. Mitt liv är i solen. Än så länge...

Känslor strömmar genom kroppen. Blir nästan tårögd varje gång jag tänker på att jag snart träffar er alla nära och kära. Mest av glädje, att äntligen komma hem. Och lite "dåligt samvete" för att jag är så långt borta och inte är så bra på att hålla kontakten.

Önskelista för semestern:
- minst en dag med mer eller mindre regn
- äta kladdkaka!
- dricka massor av te
- grilla
...tja, inte så svårt att göra mig nöjd va?

Så, ajö Grekland och tjenixen Sverige! Två veckor i sommarsverige, tjoho!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är VÄLKOMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-31 @ 22:11:19
Postat av: Gudrun

Både grillning och te utlovas i Örebro! :-D

2010-08-01 @ 19:58:53
URL: http://gsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0