Ansökan inskickad!

Efter mycket funderingar fram och tillbaka, långa slingrande tankegångar och lite lätt beslutsångest har jag nu skickat in ansökan för sommarsäsongen. Och det blev som följer:
1. Rhodos
2. Kreta
3. Mallorca

Byte av hotelltyp också, men kanske en kombo kan gå att få till.

Så skönt att ha det gjort, nu är det upp till min närmsta chef att skriva nån liten kommentar, sedan ligger bollen hos huvudkontoret. Jag kan inte göra så mycket mer just nu. 8 februari kommer besked om vart jag hamnar. Det blir spännande! Wiihoo!

I övrigt är det ett sjukt team jag jobbar i nu, bokstavligt talat. Det har varit magproblem på flera håll och hos mig är det nånting med halsen. Inte hundraprocentig just nu, så det är skönt att jag är halvledig idag och helledig imorgon. Vila ut och ta det lugnt är planerna.

6 veckor kvar till semester. Det går fort!

Soliga och varma kramar från landet i fjärran

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Se där Rodos kan jag rekommendera hoppas du kommer dit... Ang. halsen är mitt råd köp en flaska wiskey det är bra medicin... om inte annat så tar du livet av bacillerna.. "S" ha det gott kramis

2010-01-21 @ 14:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0