S10 - vart är jag på väg?

Så har destinationsbeskedet kommit och sommaren 2010 kommer att spenderas i den grekiska övärlden, närmare bestämt på Rhodos!
Det blev inget hotellbyte som jag hade tänkt, men det kommer bli kanonbra ändå! Har hört massor av bra saker om hotellanläggningen, faktiskt är det bara andra säsongen det har öppet. Spännande och skojsigt!

Övriga i teamet skingras för vinden: Tunisien, Mallorca, Kreta och Cypern kommer de åka till.

Nu återstår att vänta på avresedatum, det kommer nog dröja tills jag åker på semester. Jag håller alla tummar jag har (alltså två) för att ingen åker härifrån innan jag kommer tillbaka från semestern!

Och min underbara barnklubbskollega är nu tillbaka på ön, såååå underbart! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gratulerar! Det var väl ditt första val? Härligt att du kommer på närmare håll! Kram!

2010-02-09 @ 13:36:41
Postat av: Sofia

2010-02-09 @ 16:26:29
Postat av: Sofia

Hej! Kul med Rhodos. Skicka gärna ett mail vart någonstans du exakt kommer hålla hus. Kram!!!

2010-02-09 @ 16:28:39
URL: http://snake101.blogspot.com
Postat av: AnnaHa

Vad kul! Hoppas att du får det toppen där också! Massa kramar från ett snöigt Frövi.

2010-02-09 @ 23:53:58
Postat av: Gudrun

Dagarna tickar ner mot premiär i en rasande fart. Sett spexbloggen? Nu finns det en affisch också... det här är på riktigt, mitt i all snö, och tja... vinter. :-)

För min del får det gärna vara vinter i åtminstone en månad till, så jag uppmuntrar för fullt :-)

2010-02-09 @ 23:58:38
URL: http://gsp.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Grattis du kom dit du ville sänder en snöig kylig kram ca - 10 nu.. Är inte det minsta avis på all sol du har .. eller???

2010-02-11 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0