Pre-semester

För några år sedan såg jag begreppet "bradag" i en blogg och just nu samlar jag på sådana bradagar. Dagar när allt liksom bara känns bra, uppåt, när glädjen spritter i benen och man bara vill hoppa fram. Efter en djup svacka innehållandes tårar i måndags har det bara varit uppåt. Livet är härligt!

Tror nog att det till stor del beror på att jag vet att semestern nu är nära, bara fyra arbetsdagar kvar innan jag sätter mig på transferbussen mot flygis och en lång färd mot Svea rike. Så nära, så overkligt. Pusselbitar börjar falla på plats, jag har min uplift så att jag får lämna landet, spexbiljetter är bokade och betalda, tågbiljetter likaså. Jag är helt enkelt redo att packa väskan och dra till kyligare breddgrader! Wiihooo!

Och vi jobbar på bra här, vi har några riktigt bra resultat och alla jobbar jättehårt. Lite extra tufft när flera är på semester samtidigt, men vi klarar det galant. Är man bara fantastisk så ordnar sig allt. Jorå.

För övrigt har jag hört att det börjar dra in regn i Sverige. Det kan väl ändå inte vara sant? Nä, skicka hit regnet istället, det behövs bättre här!

Tjipp å hej!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jorå, visst regnar det och du får gärna ta över det!! Fortsätt samla "bra-dagar", så ses vi snart!! Kramar!

2010-02-27 @ 15:05:57
Postat av: Mattias

Idag har det snöat igen! :)

2010-03-01 @ 17:45:03
Postat av: Mamma

Idag skiner solen och det är -7:) En härlig dag! Kram!

2010-03-02 @ 07:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0