Mata inte djuren!

Häromdagen var det dags för ännu ett välkomstmöte, och min kollega skulle berätta om en barnutflykt (märk väl, BARN-utflykt) som bl.a. innefattar besök hos elefanter och ridning på dessa. Min kollega är helt uppe i att berätta och slänger ur sig följande information:
"Efter en kort ridtur får vi mata elefanterna med apor."
Reaktion från mig: Va?!?! Apor?!?!
Reaktion från den andra kollegan (tillika chiefen): Vilken traumatisk upplevelse!

Efter mötet upprepar jag kommentaren och chiefen bryter ihop i ett stort skrattanfall. Samma gör övriga i teamet när vi berättar om det senare.

Jösses, vilka kollegor jag har!

 

Idag är jag halvledig, så nu är det dags att lämna jobbet och kontoret för någon obestämd aktivitet. Time will tell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0