Kanelgifflar + Skip-bo = Besok!

Mmmm, men forst Thailandstankar.
Nar jag forst fick biljetten och resdatum, da var det mycket gladje som stralade ut. Tank er den mest positiva och uppspelta Becks, sa har ni mig den kvallen. Bubblande gladje och "jiiiiises, vad spannande"! Lite som forsta auditionbeskedet i spexet. Hihi.
Nu har jag hunit smalta det lite, och nu ar det inte lang tid kvar. Det kanns helt galet, och lite skrammande. Varfor ska jag ryckas upp med rotterna igen, bara ett halvar efter senast? Och det ar nervost, jag vet ju inte alls vad som vantar darborta. Skrackblandad fortjusning, kan man saga. 10 dagar kvar...

Nu till den senaste veckan. Som skrivits i rubriken har jag haft besok, denna gang av faster & kusin. Otroligt trevligt och valbehovligt och sa skont. Det blev mycket promenerande (anda fran Maspalomas och hit, en bra bit kan jag saga...) och pa kvallarna mycket Skip-bo-spelande pa balkongen. Mysigt. Och jag fick en pase kanelgifflar. Tack mamma for det pahittet, det var mycket uppskattat!
Det var hart igar nar de skulle aka, och vi sa hejda. Tarar i uppbrottets stund, jag hade garna foljt med dem och fatt traffa er alla. Nu vet jag inte nar jag far se nagon av er igen. Sadana stunder undrar jag varfor jag i hela friden var tvungen att lamna landet, och varfor jag nu ska annu langre bort. Jag maste vara helt galen. Men jag lever livet, och har "the time of my life". Det ar fa forunnat att fa leva sahar.

Jaha...nu vantar snart ett kvallspass och sedan Sverigesamtal. Heja!
Hasta luego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0