Fem dagar kvar (igen)

Snart dags. Woohoo, 3,5 arbetsdagar kvar pa GC nu. Kvallspass ikvall, ledig imorgon, jobba tre dagar till och sedan ar det avfard. Ohmygod,ohmygod,ohmygod,ohmygod! Det har ar sa spannande sa det finns inte! Har mailat lite fragor till min blivande teamchef och fatt svar pa funderingar.

Fjarilarna i magen ar snart stora asiatiska elefanter och jag forsoker forestalla mig hur mitt liv snart ser ut. Men det ar ju pa tok for svart! Det ar sa overkligt att jag om en vecka befinner mig i ett helt annat land, i en helt annan kultur, i ett helt annat klimat. Josses!
Hoppas bara min kropp haller sig i trim sa jag inte rakar ut for samma ode som min kollega som skulle flugit till Egypten imorses. Hennes ora ar paj och hon far inte flyga forran hon ar frisk, vilket ingen vet hur lang tid det tar. Trist.

Resan borjar tidigt pa lordag morgon, jag lyfter fran GC kl 7 och ar framme i Thailand nasta morgon/formiddag (thaitid, enligt min tid typ mitt i natten. Vada jobbigt?!).

Men... I like it!

Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Hannza

:)

2009-10-13 @ 08:27:22
URL: http://hannza.com
Postat av: Mamma

Det låter helt fantastiskt!! Kram!

2009-10-13 @ 11:01:28
Postat av: Gudrun

Hoppas det är svårt och inte svart du menar...



Och jösses... lååångt bort där pepparn växer. Men det blir nog bra. Så länge man har roligt...

Btw så hoppade jag inte på manusläsningen i helgen, det var kul. En skådis som saknades... fast jag är rätt glad att jag inte ska stå på scen. Tror stenhårt på den nya produktionen. Du får helt enkelt försöka få en liten semester i mars, och komma hem till öret!

2009-10-13 @ 15:06:37
URL: http://gsp.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Hallo där kommer att hålla tummarna för dig på lördag då jag jobbar det går säkert bra även sååå långt bort ska du se kramis

2009-10-13 @ 15:12:18
Postat av: AnnaHa

Jösses vad långt bort du kommer att vara... =( Hoppas att du får det lika bra där som du verkar ha haft, hoppas på att vi ses nån gång i en inte alltför avlägsen framtid! Tills dess... Stor KRAM!

2009-10-15 @ 14:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0