Det ar juli!

Sadar, dags att skriva igen. Nu ar det "fullt os, medvetslos" som galler pa jobbet. Hogtryck med "It´s July!"-tank. Vi ger allt och lite till, en tavling med fantastiska priser pagar. Eller egentligen tva, men framfor allt en som jag (och typ alla andra ocksa) verkligen vill vinna. En tavling mellan "flaggskeppen" inom organisationen. Vinner vi far vi forsta tjing for vintersasongen, om vi soker en flaggskeppsanlaggning. Svart att inte dromma sig ivag da, till paradisstrander i Thailand eller en annan exotisk plats... Mmmm... Well, tiden far utvisa vad som hander.
Tavlingen kanns valdigt inspirerande, lite "wow, jag kan flyga hur hogt som helst, jag kan klara allt!" Nothing is impossible!

Den senaste veckan har jag en gang pratat pa finska i mikrofon. Josses, vad nervos jag var innan! Aven om jag i princip bara sa tva meningar.. Men skoj var det, och sakert annu roligare for de finska gasterna som horde... ;)

Idag har jag svettats som en gris. Haft "wet t-shirt contest" med mig sjalv, utan vatten utifran. Men kul var det! Det innebar ocksa en liten turné, bort fran mitt omrade. Det ar alltid skoj. Omvaxling fornojer, som man brukar saga.


Ett av toppnamnen inom foretaget befinner sig nu pa GC, wiii! Spannande spannande!


Snart hem och ata. Ar lite smahungrig. 

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0