Julhälsning

Dan före dopparedan i Thailand. Imorgon väntar julfirande från morgon till kväll, och våra vänner är givetvis också med i firandet. Tomten jag vill ha en svettig jul... Och efter att gästerna har fått sitt firande firar vi med julmys i chiefens lya. Det blir en fullspäckad dag imorgon, och totalt annorlunda från alla andra jular.

Väderprognos: Tja... soligt, 35 grader varmt, lite vind... Så lyder min icke-professionella väderprognos, baserad på de två senaste månadernas väder. Om jag inte kan få en vit, svensk jul ska jag banne mig få en solig jul iallafall!

Så, till sist: Från mig själv, till er alla, en riktigt god jul!

Kommentarer
Postat av: AnnaHa

Hoppas du fick en solig och varm jul! Jag fick iaf min efterlängtade vita! Snö och kallt, och idag på juldagen snöar det för fullt! Så ska julen vara! Ser fram emot att träffas igen! Julkramar från Anna.

2009-12-25 @ 16:13:41
Postat av: Mamma

Och idag på Annandagen hade det kommit ännu mer snö!

Härligt! Hoppas du hade en rolig julafton!Kramar!

2009-12-26 @ 16:52:14
Postat av: Pappsen

Det har ju kommit lite regn oxå men ska ju bli riktigt kallt i veckan brrr men så skall det vara på vintern...

2009-12-27 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0