Spridda tankar

Dags for en uppdatering igen, i vantan pa kvallspasset. Ska jobba vid kvallsshowen.

Det hander sa mycket har, mycket roligt och intressant. Reseledare ar ett speciellt slakte, maste vara en egen art.. :)

I torsdags hade jag min forsta lediga dag, riktigt skont! Tillbringade den med att ga till narmaste by/stad (har inte koll pa storleken) och dar ga langs stranden i solskenet. Sa otroligt skont, en riktig lyx att ha det sa bra! Efter lunch hemma blev jag sa trott att jag nastan somnade, sa jag halvsov sakert en timme. Att jag var sa trott visste jag inte :) Pa kvallen skulle jag "studda" kvallsshowen, och vilken show det var! I love it, men den kommer bytas ut om typ tva veckor. Trakigt, men den nya blir nog inte helt fel den heller.

Jag har aven fatt anvandning for mina festfixarkunskaper, aven om malgruppen ar nagot yngre an Orebrofolket. Men det ar roligt att se alla glada barn och kanna uppskattningen.

Igar var stora delar av teamet ute pa Garbos (typ Wallmans salonger), de hade en sk Trash show dar de drev med showen de gjort under aret. Riktigt bra, och det ska bli kul att se hur den ar tankt att vara egentligen. Helt galna kostymer i vissa nummer, hur kul som helst.

Avdelningen Saker som ar annorlunda representeras idag av fenomenet rokning. Hemma i Sverige ar det ju forbjudet att roka pa krogen, det ar det INTE har! Folk roker som borstbindare, ibland kanns det som jag ar den enda icke-rokaren (aven om sa inte ar fallet). Jag kommer vara passiv rokare under den har sasongen. Usch. Men i ovrigt ar det inte mycket att klaga pa, sa det far val ga! :)

Jag kommer flytta till annat boende 1 maj, annu narmare mitt "arbetshotell". Pa ett hotell, eget rum med stadning flera ganger i veckan. Och dar kommer vi bo valdigt samlade, nastan som studentkorridor. Ska bli skoj!

Det faktum att jag har varit har en vecka nu, ar helt sjukt. Ibland kanns det som om jag inte har varit har alls sa lange, sa fort gar val inte tiden?! Ibland kanns det tvartom, som om jag varit har hur lange som helst. Markligt...

Just det, jag vill valdigt garna fa besok! Hor av er om ni har vagarna forbi ;) Jag tror att jag kan ordna sovplats at minst en person, och i ovrigt verkar det vara mojligt att fa personalrabatt... Om inte besok sa fortsatt iaf att kommentera, alltid kul att kika in och se vad ni skriver.

For ovrigt hade en i teamet lite trakigt tidigare idag, sa han kollade vadret i Sverige.. -10 i Umea och snofall, det kanns valdigt avlagset. Han tyckte inte riktigt att det kandes skont att komma hem till det, haha.

Naval, det gar ingen storre nod pa mig aven om jag ibland saknar er darhemma. Ni finns i mina tankar nastan dagligen (eller jag kan nog lova att ni finns dar dagligen, ibland flera ganger).

Adios!

Kommentarer
Postat av: Mariul

Du finns i alla fall i mina tankar dagligen! jag kan känna detsamma när det gäller tiden du varit borta. Som om du åkte igår, men ändå inte. Visst är det konstigt. Äter du mycket fin färsk frukt? Hur varmt är det i vattnet måntro?

2009-04-18 @ 21:33:43
Postat av: Hannza

Vad spännande allt låter!

2009-04-19 @ 17:52:48
URL: http://hannza.com
Postat av: Gudrun

Så märligt... du, där långt borta. Och här i Örebro rullar livet på, och du dyker upp lite då och då, åtminstone i tankarna. "Det här skulle Becks hört" "Undrar vad Becks skulle sagt om det här"



Du är saknad. Men härligt med en massa solskensavsnitt i tid och stunder. Det verkar så rätt på något sätt. Det är där du hör hemma.

2009-04-20 @ 16:42:58
URL: http://gsp.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Vi har minsann mycket sol här hemma oxå... vinden lite kylig... men det är väl årstiden... ha det gott

2009-04-20 @ 21:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0