I´ve got mail, och varldens basta jobb!

En trevlig overraskning vantade i mitt fack igar, ett brev fran Sverige! Tjoho! :) Visserligen bara min deklaration, inte sa jatteroligt kanske men iaf. Kommer fa pengar tillbaka, woho! Trevligt varre!

Och jag har sagt det forut, och jag kommer sakert saga det igen, men jag har varldens basta jobb! Det ar sa fantastiskt roligt och jag far anvandning av mina teatererfarenheter nastan dagligen. Far sta pa scen, showa loss och vara helt utflippad. Och alla underbara barn. Jag alskar det! (att det blir fruktansvart varmt och man svettas som sjutton, det ar en helt annan sak...)
Att dessutom fa vara pa ett sa soligt och varmt stalle och mota trevliga manniskor varje dag, det ar helt underbart!

Nu borjar det verkligen markas att det ar sasongsskifte har, manga av vinterpersonalen har akt hem/aker i dagarna och vi planerar for hur sommaren ska se ut. Mycket jobb den narmaste tiden, men det kommer bli jattebra!

Ska snart kolla pa kvallens show och har varit ledig idag. Jatteskont, har legat pa stranden och fatt lite mer farg. Nu borjar det nastan synas att jag jobbar i solen! :)

So long, jag skriver mer en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Mariul

Jaa, vad ska jag säga? Det låter ju inget vidare!

Massa sol, svett och inga tårar. Nej skämt åsido. Jag gäder mig att du trivs så bra!!

2009-04-23 @ 20:52:32
Postat av: Sofia

Vart är det exakt du jobbar nu igen? Så jag vet på vad jag ska söka om jag känner för en trip till GC :-)

2009-04-23 @ 23:42:53
URL: http://snake101.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0