Dan före flygaredan...

Imorgon, IMORGON!

Tänk att det faktiskt är dags imorgon, då går flyget mot värmen och mitt jobb. Ska jag vara helt ärlig så börjar det kännas lite skrämmande nu, även om det ska bli jätteskoj att komma ner och få komma igång på riktigt.

Har tillbringat dagen med att packa, packa och packa lite till. Tror att jag har koll på det mesta och jag hoppas att flygplatspersonalen inte är alltför petiga med handbagagevikten... Övrigt bagage är, som tidigare skrivits, långt ifrån viktgränsen. Heja!

Tittade även på Rädda Willy tidigare idag, en välbehövlig paus från det som kretsar i huvudet.

Det blir att sova tidigt ikväll, väckarklockan går igång senast 4.30 imorgon bitti. Avfärd mot Landvetter 05.15, flyger lyfter 08.00. Imorgon vid den här tiden är jag på Gran Canaria, wiiii vad spännande!

Vill passa på att tacka för alla kommentarer hittills, hoppas att ni fortsätter i samma takt! Och jag ska försöka få tag i en internetuppkopplad dator så fort det bara går och meddela att jag är framme. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jajamensan, visst fortsätter vi kommentera! Ja, nu är det till o med så att jag ser fram emot att du kommer på plats och får börja ditt arbete. Yes, go for it!

2009-04-09 @ 17:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0